مختلف دانلود
در این وبلاگ میتوانید تمامی نیاز های خود را برطرف کنید و در صورت درخواست فایل به ما نظر دهید.

با داشتن ديدگاهي کلي و اجمالي مي توان گفت که بازي همچنان چارچوب اصلي داستان سرايي و روند داستاني شماره هاي اوليه خود را حفظ کرده و به آنان پايبند است. بازي از لحاظ زماني به دو بخش مجزا تقسيم شود: يکي زمان حال و ديگري زمان گذشته با محوريت Edward Kenway. حوادث بازي در ? شهر اصلي به نام هاي Hawana، Kingston و Nassau به وقوع مي پيوندد و در همين راستا بازيباز مي تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در اين شهرها بپردازد. در کنار اين ? شهر بيش از ?? نقاط ديگر نيز در سرتاسر محيط عظيم بازي وجود دارد که هر يک ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلي و با استناد به گفته سازندگان مي توان محيط بازي را اينگونه بخش بندي کرد که حدود ??% آن را آب هاي آزاد و حدود ??% آن را خشکي ها فراگرفته اند. هر يک از اين دو بخش زير مجموعه هاي زيادي را شامل مي شوند و به همين خاطر تنوع خاصي را به جهان بازي بخشيده اند. مناطق خشک بازي که بخش نسبتا کوچکي از آن محسوب مي شوند شامل زير شاخه هاي زيادي من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهاي کوچک و … هستند. البته اين تنها محيط خشک و ساحلي بازي نيست که از چنين تنوعي برخوردار است، در سويي ديگر از بازي، محيط هاي آبي نيز از چنين تنوعي برخوردارند و به دو قسمت زير آب و روي آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسيم مي شوند. محيط هاي زير آب و غارهاي نهفته در آن به صورت کاملا پويا ساخته و شبيه سازي شده اند تا جايي که امکان کاوش و کشف گنجينه هاي مدفون شده در آنها به بهترين شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجينه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده اي نيست زيرا در آب هاي نيلي رنگ جزاير کارائيب کوسه هاي گشنه انتظار شما را مي کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذيه کنند!

به دور از اين زيبايي هاي طبيعي، شروع اين سفر رويايي خطرهاي زيادي را در پي خواهد داشت. در ابتداي بازي يک کشتي ضعيف در اختيار شما گذاشته مي شود تا با استفاده از آن شروعي براي سفر خود رقم بزنيد. حال حتما پيش خود مي گوييد که شروع يک ماجراجويي با حداقل امکانات و مواجهي با دزدان دريايي بزرگ تاريخ، کار به شدت سختي خواهد بود اما هيچ نگران نباشيد زيرا مي توانيد با پيش روي در طول بازي، کشتي و شخصيت خود را تقويت و شخصي سازي کنيد که همين امر رويايي شما با دشمنانتان را سهل و نامتان را بيش از پيش طنين انداز مي کند. با وجود اينکه در ابتداي بازي امکانات زيادي در اختيار شما قرار داده نخواهد شد اما چيزي در اين مابين خودنمايي ميکند که مي تواند برگ برنده اي براي شما در مقابله با دشمنانتان باشد و آن هم دوربين Kenway است. به وسيله اين دوربين مي توانيد کشتي هاي دشمن را از فواصل دور رصد کنيد و از نوع محموله و ميزان قدرت آن ها باخبر شويد. به علاوه به کمک همين وسيله مي توانيد از نوع يک جزيره و معادن موجود در آن باخبر شويد که بستري را براي پيروزي و موفقيت شما در مسير تجارت فراهم ميسازد.

حال به سوي ديگري برويم و نگاهي به اين دزدان دريايي بيندازيم که خود را از پادشاهان کارائيب مي دانستند. چه کسي مي تواند پادشاه واقعي اين جهان عظيم باشد؟ آيا مبارزه و مقابله با دزداني که نه نام بزرگي را يدک ميکشند و نه بخشي از حقيقت هاي تاريخي آن دوره را به دنبال خود دارند جذاب است؟! نگران نباشيد زيرا در اين شماره با دزدان دريايي بزرگي که در آن سال ها حکفرماي درياها و آب هاي آزاد بودند آشنا مي شويد و با توجه به داستاني که هريک بازگو مي کنند، با عقايد و افکار دزدان دريايي و جوامع مختلف موجود در بازي بيشتر آشنا مي شويد. از ميان اين دزدان دريايي مشهور مي توان به Black Beard، Anne Bonny، Jack Rackham و Charles Vane اشاره کرد که هريک باتوجه به قدرت و توانايي هايي که داشتند، توانستند به شهرتي دست يابند و نام خود را چه خوب، چه بد جاودانه سازند.

با وجود تمامي اين تعاريف، Black Flag باز هم چيز ديگري در چنته دارد که مي تواند به رسيدن AC به ايده آلي در سبک Open World کمک بسزايي بکند. اگر شما PC باز و يا طرفدار گرافيک هاي به شدت چشم نواز هستيد و هر لحظه انتظار عنواني را ميکشيد که بتواند از حداکثر قدرت سيستم شما بهره ببرد، Black Flag آماده است تا شما و سيستمتان را به چالش بکشد. به لطف وجود موتور قدرتمند Anvil Next و امکانات پيشرفته آن، اين بازي بر روي سخت افزارهايي که از سري کارت هاي شرکت Nvidia بهره مي برند از TXAA استفاده مي کند و تصوير و کيفيتي فوق العاده را در اختيار مخاطبان قرار مي دهد.

تصاویری از محیط بازی:

Assassins Creed IV screenshots 01 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 02 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 03 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 04 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

Assassins Creed IV screenshots 05 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC Assassins Creed IV screenshots 06 small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)
Hard Drive: 30 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0) or better
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Supported video cards at the time of release: Nvidia GeForce GTX 260 or better and GeForce GTX 400, GTX 500, GTX 600 and GTX 700 series. AMD Radeon HD4870 or better and Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series. Note: Latest GeForce drivers tested: 327.23 for all series. Latest Radeon drivers tested: 13.1 for Radeon HD4000, 13.4 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Vista and 13.9 for Radeon HD5000, HD6000 and HD7000 series on Win7 and Win8. Laptop versions of these cards may work but are NOT officially supported.

 

source دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC دانلود نسخه BlackBoxبه صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

 

——————————————————————-

 

download دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC – دانلود آپدیت سوم بازی Update v1.03 with DLC-RELOADED

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 29 آذر 1392برچسب: آموزش نصب بازی Assassins Creed IV Black Flag, خرید آنلاین بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود Assassins Creed IV Black Flag, دانلود BlackBox برای بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود از سرور داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود بازی Assassin's Creed 4 برای PC, دانلود بازی اساسینز کرید 4 برای pc, دانلود رایگان Assassins Creed IV Black Flag, دانلود رایگان تمامی دی ال سی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم از داخل ایران بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود مستقیم نسخه RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه بلک باکس بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه فشرده بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه نهایی بازی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود نسخه نهایی ریلودد بازی اسسینز کرید 4 پرچم سیاه برای کامپیوتر, دانلود نسخه کم حجم Assassins Creed IV Black Flag, دانلود کرک نهایی Assassins Creed IV Black Flag, دانلود کرک نهایی RELOADED بازی Assassins Creed IV Black Flag به صورت جداگانه, دانلود کرک نهایی ریلودد بازی Assassins Creed IV Black Flag,,
ارسال توسط علی جنتی